7 תשובות
רגעים של אושר.
אבל אין הרבה
צחוק, אושר, אהבה
רגעים כאלה
רגעים של שמחה.
לשמחתי יש לי הרבה כאלה :)
רגעים של סיפוק
סיפוק, כיף, אושר, רגעים מתוקים.
בשביל רגעים שאני נזכרת בהם תמיד כשרע לי ומעבירים לי את המחשבות
המשפחה והחברות הכי טובות , וגם בשביל הקראש כי מי תהיה הקראשית שלו אם אני לא אהיה פה
כיף ,צחוקים, שמחה, רגעים שמזכירים לי למה אני בעולם הזה.