12 תשובות
שמתי עדשות בגיל 10
לפי מה שאני יודעת עדשות אפשר מגיל 12 אבל זה חלון כנראה במספר שלך וזה
משקפיים זה לא דבר נורא
החדשות זה גם מסוכן לפעמים זה נתקע בעין וגירויים וזה
אני עם עדשות רק לספורט כי אני לא יכולה עם משקפיים
לפי מה שאני יודעת עדשות אפשר מגיל 12 אבל זה חלון כנראה במספר שלך וזה
משקפיים זה לא דבר נורא
החדשות זה גם מסוכן לפעמים זה נתקע בעין וגירויים וזה
אני עם עדשות רק לספורט כי אני לא יכולה עם משקפיים
לא מוזר, ואפשר להשים עדשות פשוט צריך להיות אחראי
אבל לא ממליץ ניסיתי עדשות וזה סתם מציק
אבל לא ממליץ ניסיתי עדשות וזה סתם מציק
שואל השאלה:
כן אני יודעת שזה עדשות פשוט אין לי את האופציה לתקן
כן אני יודעת שזה עדשות פשוט אין לי את האופציה לתקן
זה לא מוזר
אני מכירה מלא אנשים שזה ממש יפה עליהם גשר ומשקפיים
אני מכירה מלא אנשים שזה ממש יפה עליהם גשר ומשקפיים
לי יש משקפיים וגשר^^
לא, גם היום יש משקפיים ממש יפים ולחצי מהעולם יש משקפיים ובגילך לרוב יש גשר
אנונימית
ממש לא מוזר
ודרך אגב אני שמה עדשות מגיל 11...
ודרך אגב אני שמה עדשות מגיל 11...
גם לי יש משקפיים ואני גפ אמורה לשים גשר ומשקפיים היום זה ממש הולך באופנה כולם שמים את זה היום גם הם רואים טוב
אני לא חושבת שזה מוזר זה אחלה
אני לא חושבת שזה מוזר זה אחלה
אנונימית
היה לי גם משקפיים וגשר
וזה לא מוזר ועוד כמה שנים את תורידי את הגשר
וזה לא מוזר ועוד כמה שנים את תורידי את הגשר
אנונימית
*עדשות
ולא
ולא
לא מוזר בכלל.
ועדשות אפשר לשים בכל גיל, מה שחשוב זה מידת האחריות של המטופל ולא הגיל שלו.
ועדשות אפשר לשים בכל גיל, מה שחשוב זה מידת האחריות של המטופל ולא הגיל שלו.
באותו הנושא: