6 תשובות
מצטערת הייתי סאמת שמחה לעזור אבל אין לי איך.. :(
תדבר איתה על זה.. תסביר לה מה אתה מרגיש, בדיוק כמו שכתבת פה
תדבר איתה , תנסה להסביר את הדאגות שלך , את הלב הקרוע שלך לחתיכות , תסביר לה שקשה לך , אם היא באמת אוהבת אותך (כמו שכתבת) היא תבין אותך , לא תתנהג ככה , תנסה להיות טובה . אבל אם היא תדחה את כל מה שתגיד כנראה היא לא האחת שלך , ואוליי בעתיד תתחרט על זה שלא הפסיקה , כמו שאני אומרת תמיד הכל קורה לטובה , הזמן עושה תמעשים שלו.
תדבר איתה פשוט, תגיד לה שאתה חושב שהיא מסתובבת עם ילדים לא ברמה שלה או אם ילדים שהיא לא צריכה להתסובב איתם.
פשוט תיהיה כנה תגיד לה מה אתה חושב אל תאכל תסביכים עם עצמך זה מפריע לך? אז תדבר איתה על זה.
אנונימית
תגיד לה שאתה חושב שלהסתובב עם ערסים זה פשוט רע בישבילה
וכמובן תגיד כמה שזה חשוב לך ושאתה רק דואג לה
תקשיב גרמת לי לבכות כי בחיים לא ראיתי בנים שחושבים על בנות בקטע של אהבה ממש ולא בקטע של לגעת רק בגוף שלה
ולשאלה שלך נסיך , אם אתה באמת באמת אוהב אותה חיים שלי לך תגיד לה את שוב ושוב ותסביר לה כמה אתה דואג לה אני בטוחה שאתה תיגע לה בלב אין בת שאם מישהו היה שופך לה מה הוא מרגיש כלפיה זה לא היה נוגע בה
אני פה בפרטי תמיד בשבילך לעזרה כזאת או אחרת, לילה טוב❤