3 תשובות
זה בסך הכל החיים שלה בסופו של דבר... אבל אוליי תנסה לדבר עם ההורים שלה?...
אל תעשה כלום, תתרכז בעצמך.
שתאכל את מה שהיא בישלה, שתעשה מה שבז שלה
/_/
כל עוד הוא מתייחס אליה כמו שצריך הכול טוב. החלטה שלה עם מי להיות
אתה יכול להראות לה שהוא משקר לה אם זה מה שאתה חושב