3 תשובות
אם את לא מרגישה שום דבר אז לא, כי עברו כבר שבועיים שבהם אמורים להתחיל להרגיש תסימנים.
אבל בעיקרון יכול להיות שאת א סימפטומטית ומדביקה בלי שאת יודעת אז כדאי להיבדק.