7 תשובות
תרגישי טוב!!
תרגישי טוב!! החלמה מהירה יהיה בסדר בעזרת ה❤
אנונימית
תרגישי טוב ואמן שתעברו את זה בשלום
אבל לי זה באמת לא יקרה
סתם סתם תודה אני אשמור על עצמי ותרגישי טוב3>
סתם סתם תודה אני אשמור על עצמי ותרגישי טוב3>
אני הייתי כמה שבועות בבית והיה לי חום ליומיים וזהו
אני לא חושב שצריך להיות כל כך לחוצים אם אתה לא בקבוצת סיכון או גר עם מישהו בקבוצת סיכון אבל אני מקווה שתחלימי מהר
אני לא חושב שצריך להיות כל כך לחוצים אם אתה לא בקבוצת סיכון או גר עם מישהו בקבוצת סיכון אבל אני מקווה שתחלימי מהר
החלמה מהירה! אל תדאגי הכל יהיה בסדר
ואי ואי תרגישי טוב❤❤❤
באותו הנושא: