2 תשובות
בטח (:
בכדי לרדת במשקל את צריכה שהמאזן הקלורי שלך בגוף יהיה שלילי, כלומר, להוציא יותר קלוריות ממה שאת מכניסה.
זה מה שעושים עם אנשים שעושים דיאטות; בשילוב עם פעילות גופנית סדירה, מורידים להם את מס' הקלוריות שהם צורכים, ובכך מקטינים לאט לאט את נפח הבטן.. (:
לעוד שאלות בנושא, אני פה (:
בכדי לרדת במשקל את צריכה שהמאזן הקלורי שלך בגוף יהיה שלילי, כלומר, להוציא יותר קלוריות ממה שאת מכניסה.
זה מה שעושים עם אנשים שעושים דיאטות; בשילוב עם פעילות גופנית סדירה, מורידים להם את מס' הקלוריות שהם צורכים, ובכך מקטינים לאט לאט את נפח הבטן.. (:
לעוד שאלות בנושא, אני פה (:
שואל השאלה:
תודה רבה (:
תודה רבה (:
אנונימי
באותו הנושא: