יש לי מחשב של אסוס וכל פעם יש לי איתו בעיה אחרת שהודים מהיוטיוב צריכים לפתור לי, הפעם פתאום העכבר שלי של המחשב לא עובד ולא יודעת מה הייתי עושה עם לא העכבר שלי שלא של המחשב. אוף מה עושים בדקתי בגוגל וההגדרה של העכבר של המחשב נמחקה לי גם מההגדרות וגם מהדרייב, מה עושיםם?? די נמאס לי מהמחשב הזה!!