5 תשובות
יש סיכוי
אני במקומך הייתי בודקת את זה
שואל השאלה:
אני בת 16 ואני ככה מגיל 7,8
זה משהו שצריך לבדוק
מניחה שאם זה ככה כבר שנים זה כי הגוף כבר התרגל, אז לא בהכרח זה משהו מלחיץ חס וחלילה.. אבל תמיד טוב לבדוק, מה אכפת לך
אני חושבת שזה בגלל שיש לך קייבה יותר קטנה,זה בסדר. אבל שימי לב לא לרדת במשקל כי זה יכול להיות לא טוב
יש הרבה הזוים בעולם