5 תשובות
17:30
אני אוהבת בבוקר
אף פעם לא מאוחר
העיקר את מקפידה על ארוחות
העיקר את מקפידה על ארוחות
שואל השאלה:
לא אני שואלת כי אני לא יודעת אם יותר מאוחר כבר יהיה מאוחר
ועוד לא אכלתי צהרים אז בכלל
לא אני שואלת כי אני לא יודעת אם יותר מאוחר כבר יהיה מאוחר
ועוד לא אכלתי צהרים אז בכלל
מתי שנוח לך?
באותו הנושא: