התחברות הרשמה

באיזו שעה כדאי לי להתאמן?

עכשיו אני מרגישה שאני לא מסוגלת ממש חם לי וחזרתי מבחוץ ואני לא רוצה לפספס שום יום
אז באיזו שעה עדיף אם לא עכשיו?
2 במאי 2020, 16:02
אימוני כושרשריריםאימון גופניחדר כושרעייפות    
4 תשובות
שבע שמונה בערך
.
.אין לי שם תמודדו.
בוקר וערב
ב
ברבורית סקסית
חמש וחצי
י
יאמי יוגורט
בשעה שיהיה לך נעים?
מניח שעד 10 בבוקר ואחרי 6 בערב.
J
Just Ori
באותו הנושא:
אכלתי עכשיו פיתה עם שווארמה, עוד כמה זמן כדאי ללכת להתאמן?
באיזה שעה ביום כדאי לי להתאמן?
אני בת 11 ואני רוצה ללכת להתאמן האם כדאי לי?.
כדאי לצאת להתאמן בחוץ עכשיו או שחם מידי?
כדאי להתחיל להתאמן?
לא מזמן התחלתי להתאמן בגמישות כדאי לי להמשיך?
כדאי להתחיל להתאמן?
כואב לי הראש בגלל הצום ועכשיו שתיתי איזה שני כוסות מים, כדאי לי להתאמן ?
מה יותר כדאי-להתאמן על בטן ריקה או להתאמן מיד אחרי ארוחה כבדה?
אני משלשל את החיים כל יום, כדאי לי להמשיך להתאמן?
מתי הכי כדאי להתאמן