7 תשובות
5 קרקרים נראלי יותר משביע קצת בתור מנת ביניים
5 קרקרים
5 קרקרים לדעתי נשמע משביע יותר
5 קרקרים
קרקרים, זה פשוט יותר משביע, אבל, אם כמו שאמרת זו רק מנת ביניים ואת לא רעבה אז את יכולה לקחת גם את הקשיו לנשנש במקום.
שואל השאלה:
אני קצת רעבה
אכלתי בבוקר תפוח ובצהריים מנה קטנה של בשר בקר(בולונז) בלי פסטה או תוספת ואכלתי כבר 2 משמשים בשלוש
הקרקרים זה גם יהיה לך יותר טעים (לפי דעתי)