6 תשובות
מגיל 14 וזה אחלה רצח
תצא מתי שאתה מרגיש בנוח, ופתוח
18 מזתומרת אי אפשר מתחת ל18
מועדון זה חרא באופוריה
לא יצאתי
15
ולדעתי כל אחד ומה שהוא יעדיף אבל בעיקרון כיתה י ומעלה
לא יודעת לגבי מועדון של גייז כי לא הייתי שם אבל אני משערת שזה כמו מועדון רגיל
אז ככה מבחינתי אפשר לצאת למועדונים כבר מגיל 14 אבל זה פשוט לא כיף כי לא שותים/מוכרים שתייה בגיל הזה ואז אין טעם במועדון (מבחינתי)
אז מגיל 16 זה נהיה באמת כיף
זה בדרך כלל מותר מגיל 18
אני לא יוצאת למעודונים אז..