32 תשובות
כי אני בת 13
הו היי cool name
אין עם מי
אנונימית
כי אני בת 14.
לא היה לי כוח
לא אוהב.
שואל השאלה:
וואה וואה קטינות חמודות :) חחח
אנונימית
שואל השאלה:
למה אני נשמעת כמו פדופיל
אנונימית
כי זה מה שאת נשמה
יצאתי לפורום
שואל השאלה:
ילדה חצופה
לכי תשני בלול
אנונימית
תזמיני אני אבוא
רק אנשים מאוד פרימיטיבים יכולים ליהנות ממועדונים.
אנונימי
דווקא כן יצאתי
שואל השאלה:
^ סוף סוף בחור בגילי ;)
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור פרימיטיביים -.-
אנונימית
כי אני לא מרגישה טוב לצאת היום בכלל לשום מקום בכללי יוצאת למועדונים
כי אין לי חברים.
אנונימית
נמאס לי ממסיבות בכנות
וואלה הייתי אתמול
כי אני מעדיפה להישאר בבית ולהיות בסטיפס, תכלס אני במילא לא עושה שם כלום, כולם רוקדים ואני בצד עם הטלפון מחכה שייגמר.
הלכתי כמה פעמיים בגלל שחברות הכריחו אותי..
לא אוהבת מועדונים. את הריח סיגריות שנדבק לשיער ולבגדים ואת הבנים שמטרידים פחות הקטע שלי
אני בת 13
יש פחות מקומות שמכניסים בגיל הזה
וגם עם יש חברות שלי לא רוצות לבוא איתי
כי אין יותר מועדונים..
סתם סתם מי אמר שאנלא הולכת חח
בדיוק היום הייתי במועדון בגלל הופעה
כי נמאסו עליי כל החבר'ה במועדונים
כי חזרתי לפני שעה
זה פאקינג סטיפס.חצי מהפורום לא יוצאים מהבית בשישי
אנונימית
הייתי במסיבה לא במועדון
אני שבוע הבא יוצאת כי עוד כמה ימים רק אני 18 יאסס