3 תשובות
חברות, ים, עבודה, נטפליקס... לא חסר
מחנה קיץ...
אין הרבה... אם באמת יש לך כוח לעשות דברים אז ים בריכה טיסות וכאלה.
אנונימי
באותו הנושא: