7 תשובות
כולה ריפליי מה לקחת קשה
שואל השאלה:
חחח כן אבל אני פוחדת כי היינו יוצאים פעם וזה התחיל גם כן ככה ואני לא רוצה שהוא יבין לא נכון
חחח כן אבל אני פוחדת כי היינו יוצאים פעם וזה התחיל גם כן ככה ואני לא רוצה שהוא יבין לא נכון
אנונימית
הכל טוב
זה ידיד זה בצחוק הכל סבבה,יכול לניות שיש לו עדיין רגשות אליך אבל זה מובן מצדו לפי דעתי
אוי
בני כמה אתם?
אם לא בא לך
תסבירי לו את זה בשיחה מחר אבל אל תצעי יבשה אחרי שהוא לר יחשוב שאת לא רוצה לדבר איתו !
תסבירי לו את זה בשיחה מחר אבל אל תצעי יבשה אחרי שהוא לר יחשוב שאת לא רוצה לדבר איתו !
באותו הנושא: