4 תשובות
תגידי שלא התכוונת לפגוע
שואל השאלה:
אמרתי לו הכי בצחוק שהשיחות עם חבר שלו יותר כיף מהשיחות שלי איתו אבל זה היה ממש בצחוק
אמרתי לו הכי בצחוק שהשיחות עם חבר שלו יותר כיף מהשיחות שלי איתו אבל זה היה ממש בצחוק
אנונימית
מה אמרת לו? אולי הוא ניתק איתך קשר בצדק
כדאי לך לשלוח הודעה ואולי תנסי לפגוש אותו לפני ראשון היום או מחר
חבל שתפסידו את החברות בגלל זה :/
חבל שתפסידו את החברות בגלל זה :/
באותו הנושא: