6 תשובות
תחכי כמה שנים
תלכי עוד שנתיים
שואל השאלה:
אבל עוד כמה שנים זה יהיה כבר תיכון ובגרויות, אז בכלל כבר לא יהיה לי זמן
אבל עוד כמה שנים זה יהיה כבר תיכון ובגרויות, אז בכלל כבר לא יהיה לי זמן
אנונימית
קחי בחשבון שגם ההתנדבויות לוקחות זמן
מד"א זה לא פשוט זה לטפל באנשים חולים ויהיו מצבים שחיים של בן אדם (אפילו אם זה בטלפון לכוון אותו מה לעשות) יהיו תלויים בך את לא יכולה לעשות את זה בלחץ של הלימודים
אני גם לא יודעת אם אפשר להתנדב בגיל 14.. תבדקי את זה ומקסימום תלכי להתנדב עוד חצי שנה שכבר תחליטי מה לעשות בטוח.
אני גם לא יודעת אם אפשר להתנדב בגיל 14.. תבדקי את זה ומקסימום תלכי להתנדב עוד חצי שנה שכבר תחליטי מה לעשות בטוח.
תקשיבי.. גם אני בסוף לא הלכתי בט אבל עכשיו אני הולכת בי לכיתת רפואה.. ששם עושים ממש את הקורס ומתנדבים בשעות בתי הספר!!
תקראי על הכיתה...
תקראי על הכיתה...
באותו הנושא: