7 תשובות
אנלא משחקת אבל אני מכירה כאלה שמשחקות
אני ספציפית לא
אבל אל תרגישי חא נעים בגלל זה כן?
הכל טוב שאת משחקת בזה ותעשי מה שכיף לך.
אבל אני בטוחה שיש פה מלא בנות שמשחקות בזה
שואל השאלה:
חחח גם לי יוצאים אנשים הזויים
שואל השאלה:
ח.ח.ח
שמעי, אני בן ואני משחק פורטנייט אבל אחותי גם משחקת וזה כיף לה ולא איכפת לה כי גם לדעתה וגם לדעתי זה משחק ללא מין, זה שבנים יותר משחקים במשחקי מחשב וזה לא הופך את המשחק למשחק של בנים
איכס פורטנייט איכס
כן קצת.
אבל לא רק פורטנייט, יש לי הרבה משחקים אחרים
אנונימית