9 תשובות
פעם.. עכשיו כבר לא..
שיחקתי
שיחקתי.. זה הפך למשעמם בשלב מסויים.
שיחקתי ואני מעדיפה לשכוח
לא :)
כן
אנונימית
לא
משחקת כשמשעמם
באותו הנושא: