4 תשובות
כי אין להם כוח לאלה שכותבים נאומים או שהם לא יודעים מה לענות
למה זה ככה?
הרבה יותר קל לענות תשובה סתמית על שאלה כמו "מה הצבע האהוב עליכם?", מאשר לענות תשובה מושקעת ועוזרת על שאלות רציניות.

אם תשימי לב, תגלי שהרבה משתמשים באתר לא נרשמו בשביל לעזור לאחרים, אלא בשביל להעביר את הזמן ולהכיר אנשים. וזאת הסיבה שרוב התשובות לא באמת עוזרות, בגלל שהם לא מנסים לעזור, אלא סתם להעביר את הזמן.
אני אישית פשוט לא יודע ממש לענות לשאלות רציניות, אני אבל כן אעזור למישהו אם אני יודע איך לעזור לו, מעדיף לו לענות מאשר לענות משהו שלא עוזר...
וגם יש שאלות רציניות שאנשים לא יודעים איך לענות עליהם.. זה לא שלכולם פה יש את התשובות להכל