2 תשובות
הכל בסדר, תעשי את ה200% שלך ואני בטוחה שתעברי ואפילו תקבלי ציון טוב, אין סיבה שלא. אני מאמינה בך!!!
היי את עושה בכימיה?
אני גם לחוצה אבל תזכרי שאת למדת ואת יודעת את החומר ויש הקלות השנה הלחץ זה סתם דרך של הגוף להשאיר אותך עירית הבגרות זה אותו דבר כמו מתכונת רק עם משגיח אחר ,תתרגלי חמש דקות נשימות זה מרגיע.הכל יהיה בסדר :)
אני גם לחוצה אבל תזכרי שאת למדת ואת יודעת את החומר ויש הקלות השנה הלחץ זה סתם דרך של הגוף להשאיר אותך עירית הבגרות זה אותו דבר כמו מתכונת רק עם משגיח אחר ,תתרגלי חמש דקות נשימות זה מרגיע.הכל יהיה בסדר :)
באותו הנושא: