8 תשובות
אם הוא לא חולה אז למה שתידבקי?
לא נידבקת תירגעי.. סיכויים נמוכים
תבדקי ליתר ביטחון
מה אם אין לך תסמינים למה את בלחץ
שואל השאלה:
הוא לא חולה ויושב כול היום וכול יום בבית רק היום יצא כי היה לו סידורים דחופים
הוא לא חולה ויושב כול היום וכול יום בבית רק היום יצא כי היה לו סידורים דחופים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לו תסמינים וגם לא לי פשוט התחבקנו והוא היה עם הבגדים שהוא הסתובב איתם בחוץ ועליהם יכלו להידבק חיידקים
אין לו תסמינים וגם לא לי פשוט התחבקנו והוא היה עם הבגדים שהוא הסתובב איתם בחוץ ועליהם יכלו להידבק חיידקים
אנונימית
שואל השאלה:
כי נכנסתי לפאניקה אני משתמשת בטלפון שהיה איתי שם בחוץ ונוגעת בו בפיג'מה שהייתה עליי עדיין עליי
כי נכנסתי לפאניקה אני משתמשת בטלפון שהיה איתי שם בחוץ ונוגעת בו בפיג'מה שהייתה עליי עדיין עליי
אנונימית
קורונה לא עוברת בבגדים
אז תירגעי לא נדבקת
אז תירגעי לא נדבקת
באותו הנושא: