8 תשובות
אם הוא לא חולה אז למה שתידבקי?
לא נידבקת תירגעי.. סיכויים נמוכים
תבדקי ליתר ביטחון
מה אם אין לך תסמינים למה את בלחץ
שואל השאלה:
הוא לא חולה ויושב כול היום וכול יום בבית רק היום יצא כי היה לו סידורים דחופים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לו תסמינים וגם לא לי פשוט התחבקנו והוא היה עם הבגדים שהוא הסתובב איתם בחוץ ועליהם יכלו להידבק חיידקים
אנונימית
שואל השאלה:
כי נכנסתי לפאניקה אני משתמשת בטלפון שהיה איתי שם בחוץ ונוגעת בו בפיג'מה שהייתה עליי עדיין עליי
אנונימית
קורונה לא עוברת בבגדים
אז תירגעי לא נדבקת