15 תשובות
כן היה שווה להתעוור
כן, הוא היה גרועע.
העדפתי לישון
same^
לא עדיף לישון
לא,פחדתי שזה יפגע בריאה..
שיט שכחתי תהרגו אותי
שואל השאלה:
פחח
אנונימית
היי זיו
שואל השאלה:
היי
אנונימית
לא הייתי יכול להסתכל ניסיתי לשנייה ואז כבר דמיתי
ישנתי