13 תשובות
לא אוף
כן (:
כן, יש לי משקפיים מיוחדים. זה כזה יפהה
כן וצילמתי
יצא יפה אבל לא וואו כמו שחשבתי
קשה.. אני רואה בלייב
אני גם צילמתי
לא אוףף כל הלייבים סתם ח*א כל שניה מתחלף ירח נגיד יש חצי ירח בצבע לבן אחרי דקה מתחלף לירח יחסית שלם בצבע כתום אדום כזה..
ואז נשאר לאיזה 20 דקות..
קיצור ראיתי רק תמונות:/ אבל גם זה משהו..
אנונימית
^^ איך יצאו לכם תמונות כאלה יפות
כן עם משקפיים מיוחדות כאלה
לא ראיתי כלום
אופפ ממש רציתי לראות אבל שכחתע שיש