8 תשובות
יואו איכס fxp
fxp זה יותר רשמי ובסטיפס יותר נחמד ויש הרגשה יותר בנוח לרשום שאלות או נגיד שכותבים אם אתה רוצה לכתוב לי בפרטי וכל הקטע של הקיר תודות אין ככה בfxp
בסטיפס אתה מרגיש כמו בכלא ואתה מוקף באנשים שהם רובם חסרי ביטחון עצמי לא ידידותיים וחסרי יכולת אינטרקציה חברתית

בfxp המשתמשים יותר אטרקטיביים
ולא נותנים לך באן על שטויות

תעבור לfxp ,אתר הרבה יותר טוב.
בfxp מצחיק יותר
בכספ זה קרנבל שם, מקללים חופשי ואף אחד לא דואג שמישהו יימחק לו תתגובות
האמת היא שיותר כיף שם, פחות רציניים ויותר גמישים לגבי דברים
אוי ואבוי
"מישהו אמר לי בן זונה אז אני אתן לו באן"
פתטי
וזה גם תלוי באיזה פורום את נמצאת
אם זה בפורום דיבורים אז שם הספאמרים נמצאים ומציפים שטויות
אוקי בתור אחת שהייתה בכספ שנה שלמה,האווירה שם מדכא,אנשים מבוגרים וממורמרים מהחיים,אווירת "באסה" כזאת שהעולם רע.והאנשים שם(מההכרות שלי שם באתר)קרים ושיפוטים ונורא כבדים.פה קליל ונחמד יותר