8 תשובות
עדיף שתלכי לבדוק את זה אצל רופא
אם נקרע שריר אז את היית צריכה להיות בבית חולים ממזמן אחרי שהיית בוכה את החיים באמצע האימון כשהיית מרגישה כאבים מטורפים.
כאב של קרע\מתיחה קורה ישר, כאב של תפיסה קורה אחרי כמה שעות או יום.
שואל השאלה:
אוף אבל כואב לי ברמות קיצוניות
אנונימית
מתי הכאבים התחילו(ביחס לאימון)?
שואל השאלה:
היה לי אימון בחמישי והאימונים שלי אינטנסיבים, ובוקר למחרת (שישי) קמתי עם כאבים והתחילו לי במקום שאני מדברת עליו כאבים אם אני לא טועה בין צהריים לערב והיום גם והיום זה ממש כואב ואני כמעט לא יכולה לפתוח דלת ולהרים את היד
אנונימית
נתפס לך השריר.
אם זה היה כואב לך תוך כדי אימון, כנראה שלא היית מצליחה להמשיך אותו, הייתי פשוט עם כאבים מטורפים ברמה של סבל וכנראה שהיו מפנים אותם לטיפול כי זאת פציעה רצינית קרע.
שואל השאלה:
אבל כואב לי ברמה שממש קשה לי לעשות דברים ואני לא יכולה לעשות כמעט כלום ומה לא ניסיתי.. אפילו ניסיתי לעסות את המרום אבל זה רק מכאיב לי יותר
אנונימית
תעשי מקלחת קרח, זה אמור לעזור חחח...
בפעם הבאה תעשי חימום טוב, ומתיחות