4 תשובות
תצאי איתה- לבד
תדברי איתה סתם בלילה
תדברי איתה סתם בלילה
את כנראה טיפה התרחקת..
זאת רק נשיקה
ובתור אמא כן הייתי טיפה נעלבת
תגידי לה שהיא חשובה לך ושלא תפגע
זאת רק נשיקה
ובתור אמא כן הייתי טיפה נעלבת
תגידי לה שהיא חשובה לך ושלא תפגע
אני אף פעם לא מקבל נשיקה מאימוש ;(
תגידי לה פשוט שאת אוהבת אותה ותני לה חיבוק
תגידי לה פשוט שאת אוהבת אותה ותני לה חיבוק
אנונימי
מה הבעיה בלנשק את אמא שלך? למה אמרת לה שזה מוזר? אין פלא שהיא תעלב..
את מתרחקת מאמא שלך ואת לא שמה לב כמה את פשוט פוגעת בה..
מה שאני מציעה לך זה דבר כזה:
מדי פעם להתקשר אליה כשהיא בעבודה לשאול מה שלומה.
כשהיא נכנסת הביתה לצאת מהחדר ולקבל את פניה בחיבוק ודרישת שלום.
להתייעץ איתה ולדבר איתה על החיים האישיים שלך (בבית הספר, חברות..)
מדי פעם פשוט תבואי אליה ותבקשי נשיקה/חיבוק מעצמך. זה יגע בה בלב.
אה ופעם הבאה אם היא מבקשת ממך נשיקה אל תגידי שזה מוזר.. תתני לה באגביות כזה. את מרגישה כרגע שזה מוזר כי את לא רגילה לזה, אבל ברגע שתתקרבי אל אמא שלך יותר זה יראה לך נורמלי לחלוטין.
את מתרחקת מאמא שלך ואת לא שמה לב כמה את פשוט פוגעת בה..
מה שאני מציעה לך זה דבר כזה:
מדי פעם להתקשר אליה כשהיא בעבודה לשאול מה שלומה.
כשהיא נכנסת הביתה לצאת מהחדר ולקבל את פניה בחיבוק ודרישת שלום.
להתייעץ איתה ולדבר איתה על החיים האישיים שלך (בבית הספר, חברות..)
מדי פעם פשוט תבואי אליה ותבקשי נשיקה/חיבוק מעצמך. זה יגע בה בלב.
אה ופעם הבאה אם היא מבקשת ממך נשיקה אל תגידי שזה מוזר.. תתני לה באגביות כזה. את מרגישה כרגע שזה מוזר כי את לא רגילה לזה, אבל ברגע שתתקרבי אל אמא שלך יותר זה יראה לך נורמלי לחלוטין.
אנונימית
באותו הנושא: