4 תשובות
את הולכת להגדרות ויש לך שם משתמש וסיסמה ואז את עושה שכחתי סיסמה ורושמת חדשה
לעשות שכחתי סיסמה וזה ישלח לך משהו למייל
שואל השאלה:
ניסיתי. זה נותן לי רק להיכנס לאינסטגרם שאני כבר מחוברת לשם זה לא נותן לי לעשות סיסמא חדשה..
תנסי להיכנס ממחשב/טלפון אחר (שהעמוד לא מחובר אליו) ומתנסח להיכנס יהיה שם כפתור קטן של; שכחת סיסמה. משם זה יוביל אותך לשליחת קישור לאימייל או בהודעת sms