4 תשובות
את הולכת להגדרות ויש לך שם משתמש וסיסמה ואז את עושה שכחתי סיסמה ורושמת חדשה
לעשות שכחתי סיסמה וזה ישלח לך משהו למייל
שואל השאלה:
ניסיתי. זה נותן לי רק להיכנס לאינסטגרם שאני כבר מחוברת לשם זה לא נותן לי לעשות סיסמא חדשה..
ניסיתי. זה נותן לי רק להיכנס לאינסטגרם שאני כבר מחוברת לשם זה לא נותן לי לעשות סיסמא חדשה..
תנסי להיכנס ממחשב/טלפון אחר (שהעמוד לא מחובר אליו) ומתנסח להיכנס יהיה שם כפתור קטן של; שכחת סיסמה. משם זה יוביל אותך לשליחת קישור לאימייל או בהודעת sms
באותו הנושא: