10 תשובות
אתחול
שואל השאלה:
מה זה אתחול איך עושים את זה?^
אנונימית
שואל השאלה:
נו אני יודעת אנשים אבל איך??
תסבירו לי איך
אנונימית
שואל השאלה:
רשום לי הפעלה מחדש/כיבוי/ מצב חירום
אנונימית
תבדקי בגוגל או בהגדרות מה זה אומר מצב חירום. כנראה שזה למצב שאת נמצאת בו
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יכולה להפעיל אף אחד מהמצבים לא הפעלה מחדש ולא כיבוי... כי כשאני לוחצת על זה למשל זה נותן לי להכניס תסיסמא
אנונימית
תפרצי/תאפסי
את לוחצת לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי, ואמורה להיות לך האפשרות לאיפוס/אתחול/הפעלה מחדש
אין ברירה. תיקחי למעבדה שיפרצו לך