18 תשובות
כןכן מושלם
חדמש כן כן כן כן
זה סבבה
כן אבל כשהם על אחרים בעיקר על גברים ,וזה מאוד תלוי על מי ואיזה קעקוע
לא
זה תלוי, קעקועים קטנים זה מושלם
כן לדעתי זה מושך אבל בצורה לא מוגזמת קעקוע שתיים סבבה לגמרי.
אני אישית מאוד אוהבת אבל לא אעשה אבל זה כן משהו שימשוך אותי לראות אצל גבר
אני אישית מאוד אוהבת אבל לא אעשה אבל זה כן משהו שימשוך אותי לראות אצל גבר
אנונימית
כן וככל שיש יותר ככה יותר טוב
וואו כל כךך (אבל לא יותר מדי)
-מקווה שאתם מתמודדים עם זה שאין לי שם-
-מקווה שאתם מתמודדים עם זה שאין לי שם-
כן
אם יודעים לבחור נכון הוא יפה
אם יודעים לבחור נכון הוא יפה
כן. רק תלוי מה קעקועים קטנים כאלה ולא מוגזמים זה ממש יפה
כן,אבל לא מוגזמים מידי
כן אבל לא הרבה קעקועים קטנים כאלה
לא מבינה איך אתם מסוגלים להתחייב למשהו כזה
לא
כן. אהבת חיי. אני חולמת לעשות שרוול אבל זה לא יהיה לי יפה אז אני אסתפק במשהו קטן. אם הייתי יותר טובה בציור ובלעבוד עם אנשים הייתי רוצה להיות מקעקעת.
באותו הנושא: