10 תשובות
בדרכ עןשים 2 בשבוע
מידי פעם אם יוצא אז 3 אבל עדיף 2
אנונימית
לא כל יום, 2 פעמים בשבוע
אנונימית
זה מלא אבל היה לי זמן ורציתי לסיים עם זה
אז כמו שאמרתי, זה תלוי
לכל אחד מומלץ משהו אחר לפי חלוקת הזמנים שלו
שואל השאלה:
בעיקרון המורה שלי אמר לי שהוא ייתן לי 3.5-4 בשבוע [הוא עושה שיעור וחצי לפעמים] והוא לאחרונה נותן לי שני שיעורים אז אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
ממש לא עושים 5 שיעורים בשבוע
אנונימית
שניים שלושה
אני עושה 4 בשבוע (שניים כפולים), עכשיו אני לפני טסט אז אני כבר עושה 2 רגילים בשבוע.
שואל השאלה:
כל יום שניים? זה לא מלא??
אנונימית
אני לוקחת לפחות פעמיים בשבוע. אני בתקופת בגרויות עכשיו אז זה דיי קשה. תלוי בלוז שלך ושל המורה
עשיתי כל יום שניים
סיימתי את זה ממש מהר

אין משהו מומלץ, הכל תלוי בזמן, ביכולת, בכסף ובמורה