4 תשובות
שואל השאלה:
היא שאלה אותי ואין לי מושג אז שאלתי פה
היא שאלה אותי ואין לי מושג אז שאלתי פה
אנונימית
מביאים למי שממוצע גבוה בגלל זה זה מתומטם כי אם יש ילדים מטמטמים בהקבצה ג עם 100 וילדים בהקבצה א עם 70 אז אלה שבהקבצה ג יקבלו
זה תלוי בבית ספר נראה לי אצלי לדוגמא זה תלוי בבמומצע ובהתנהגות
שואל השאלה:
^ אז זה מט*מטם כי בהקבצה א הרבה יותר קשה מהקבצה ב ואז יש לך יותר סיכוי להשיג הצטיינות גם אם היא ג שזה בקושי חומר של כיתה א
^ אז זה מט*מטם כי בהקבצה א הרבה יותר קשה מהקבצה ב ואז יש לך יותר סיכוי להשיג הצטיינות גם אם היא ג שזה בקושי חומר של כיתה א
אנונימית
באותו הנושא: