10 תשובות
חח לא
אבל הכל יחסי
אבל הכל יחסי
לא
לא זה סבבה
לא ממש
לא ואני בכיתה ט
לא, פשוט לא
אנונימית
תלוי ביחס למה,
בכיתות זה סביר,
בכללי לחיים זה פשוט לא,
בגיל זה ממש לא,
יחסית ליב' לא,
יחסית ליסודי, כן
בכיתות זה סביר,
בכללי לחיים זה פשוט לא,
בגיל זה ממש לא,
יחסית ליב' לא,
יחסית ליסודי, כן
יחסית לכתה ז כן
יחסית לכתה יב לא
הכל זה יחסי
יחסית לכתה יב לא
הכל זה יחסי
את כבר ילדה גדולה ויכולה להיות עצמאית לפעמים ובדברים מסוימים יותר מאשר יכולת בכיתה ד כמובן , וגם ההבנה שלך גדלה מאז ..
אבל גיל 14 - 15 זה רק תחילת החיים , אז כמו שכבר אמרו זה יחסי.
אבל גיל 14 - 15 זה רק תחילת החיים , אז כמו שכבר אמרו זה יחסי.
באותו הנושא: