10 תשובות
חח לא
אבל הכל יחסי
לא זה סבבה
לא ממש
לא ואני בכיתה ט
לא, פשוט לא
אנונימית
תלוי ביחס למה,
בכיתות זה סביר,
בכללי לחיים זה פשוט לא,
בגיל זה ממש לא,
יחסית ליב' לא,
יחסית ליסודי, כן
יחסית לכתה ז כן
יחסית לכתה יב לא
הכל זה יחסי
את כבר ילדה גדולה ויכולה להיות עצמאית לפעמים ובדברים מסוימים יותר מאשר יכולת בכיתה ד כמובן , וגם ההבנה שלך גדלה מאז ..
אבל גיל 14 - 15 זה רק תחילת החיים , אז כמו שכבר אמרו זה יחסי.