8 תשובות
תתקשרי ל106 לא למשטרה או שתרדי לצרוח עליהן
שואל השאלה:
מה זה 106?
אנונימית
את יכולה לעשות את זה עוד 20 דקות... תרתי משמע כי בחצות אם לשכנים לא נעים ומפריע לישון רעש מבית אחר אפשר להתלונן למשטרה לא לפני
מוקד עייריה כזה של מ"רעישים לי מתחת לחלון"
עדיף פחות לקרוא למשטרה זה סתם מעצבן ומצב לא נעים
אולי תלכי ותעירי להם להנמיך קודם
שואל השאלה:
הן לא גרות בבניין שלי זה ביניין לידי ואין לי מושג מה המספר דירה בשביל להתקשר באינטרקום
אנונימית
היא יכולה להגיד שהיא לא רוצה שידעו שזאת היא ואז השוטרים יבואו להגיד שזה מפריע לשכנים ולא למישהו ספציפי^
ץתקשרי ל106 תגידי להם ויבואו תוך כזה 10 דקות יגידו להם במקומך