8 תשובות
כן יש סיכוי שלא תצטרכי
את לא יכולה לתקן את זה אם פשוט לא תהיי הרבה על מסכים, סורי
תעשי תרגילי עיניים (יש מלאא סירטונים ביוטיוב על זה תכתבי בעברית) ותאכלי ירקות ירוקים, עלים הכי טוב
אנונימית
בעיקרון נזק לראייה הוא לא דבר ש"מתבטל", אבל את כן יכולה למנוע התדרדרות נוספת אם תפחיתי זמן מול המסך.
דבר מומלץ גם זה אשכרה לקחת הפסקה פעם ב-נגיד חצי שעה ופשוט לבהות לאיזה חצי דקה
זה מרגיע את העיניים
דבר מומלץ גם זה אשכרה לקחת הפסקה פעם ב-נגיד חצי שעה ופשוט לבהות לאיזה חצי דקה
זה מרגיע את העיניים
זה לא רק המחשב. זה עוד הרגלים אחרים גם, אבל כן, אם תקפיד על הרגלים בריאים הראייה תשתפר.
שואל השאלה:
תודה לכולכם, התנתקתי מהשאלה אז אני לא יכולה לתת פרחים. ממש מעריכה!
תודה לכולכם, התנתקתי מהשאלה אז אני לא יכולה לתת פרחים. ממש מעריכה!
אנונימית
היום המסכים לא פולטי קרינה באותה עוצמה כמו פעם ( הדור היותר ישן של מחשבים שממש היו מסנוורים)
טוב לתת לעיניים מנוחה בהחלט!!
מומלץ גם לעשות תרגילים לחיזוק העיניים
למשל:
העיניים עולות ביחד כלפי מעלה בקו ישר ואז עושות את דרכן למטה
אותו דבר עם ימין שמאל,שמאל ימין,עיגולים,אלכסונים
תרגילים מצוינים לעיניים
הרבה בריאות יקרה
טוב לתת לעיניים מנוחה בהחלט!!
מומלץ גם לעשות תרגילים לחיזוק העיניים
למשל:
העיניים עולות ביחד כלפי מעלה בקו ישר ואז עושות את דרכן למטה
אותו דבר עם ימין שמאל,שמאל ימין,עיגולים,אלכסונים
תרגילים מצוינים לעיניים
הרבה בריאות יקרה
בבקשה,
:)
:)
באותו הנושא: