עשיתי עכשיו 1.5 קילומטר (זה היה אמור להיות ריצה, אבל הייתי עם אחותי אז יצא שעשינו בערך 700/600 מטר ריצה וכל השאר הליכה)
ואני ממש בבאסה כי רציתי להמשיך עוד אבל אני לא יכולה כי ממש חשוך עכשיו ואני לא יכולה לצאת שוב אתמול עשיתי 2.75 ושלשום 5.10 ורציתי לעשות יותר היום אבל התחלתי מאוחר והחשיך מהר, אפשר עידוד? אני ממש מבואסת