2 תשובות
יחס שווה או עליון לא באמת משנה :)
simp
לול
זה לא רק אישה צריכה גם לכבד את הגבר שלה אבל האישה פשוט אומרים שהוא יורדת מהשמיים בשלמות סתם דומא בברכות השחר כתוב "ברוך שעשני כרצונו" כוונה כרצון הקדוש ברוך הוא
היא מוזכרת כאילו היא השכינה של הבית
כמובן שזה לא אומר שהגבר לא אמור לקבל יחס משפיל