2 תשובות
גם אם זה ערוך (לדעתי לא), יש רבנים שמדברים ככה על נשים. וזה לא לגיטימי. ברור שזה לא הרוב וזה חלק מצומצם מאוד מן החברה, אבל עדיין קיימים כאלה. ולרוב אנשים כאלה מסמיכים את עצמם לרבנים, ולא מוכרים על ידי רוב הקהילה הדתית והחרדית כרבנים.
אני אתאיסטית ואני ממש לא אוהבת את היהדות בגלל מה שהרבה אנשים עושים ממנה כמו שהאישה לא שווה וכל זה..וזה ממש ריגש אותי ואני ממש שמחה שיש גם רבנים כאלה עשה לי את היום
באותו הנושא: