7 תשובות
אם כבר את קונה מיני פרידג' שימי שם אוכל חח
אנונימית
מיותר. אם כבר שימי שם אוכל
שואל השאלה:
לא זה כל הקטע שאני רוצה לשים שם קרמים והכל והראה לי זה בטמפרטורה מסוימת בשביל זה ולא יהיה אפשר לשים שם אוכל
אבל מצד שני זה נראה לי בזבוז ובכסף הזה אני יכולה לקנות דברים יותר שימושיים . מה אומרים? לקנות או לא ?
לא זה כל הקטע שאני רוצה לשים שם קרמים והכל והראה לי זה בטמפרטורה מסוימת בשביל זה ולא יהיה אפשר לשים שם אוכל
אבל מצד שני זה נראה לי בזבוז ובכסף הזה אני יכולה לקנות דברים יותר שימושיים . מה אומרים? לקנות או לא ?
אנונימית
לדעתי די מיותר
למה לא לשים במקרר של הבית בתוך קופסא?
שואל השאלה:
או שמיותר ועדיף לבזבז על משהו אחר
או שמיותר ועדיף לבזבז על משהו אחר
אנונימית
אחלה מקרר מה שאת מתכננת להזמין אבל יש כאלו במחיר יותר נמוך אז נראלי שכדאי לך לנסות להתפשר על מחיר נמוך יותר כדי שלא תרגישי שאת סתם מבזבזת והכל
באותו הנושא: