9 תשובות
לא ניראה לי כי אם את מהביאה להם את מהלב אז זה הוקרת תודה אני חושב לא ?
לא משנה מה תקני להם העיקר המחשבה לדעתי כי בכל זאת הם לא מצפים לקבל משהו בכלל
שואל השאלה:
אז זה בסדר ? נגיד והייתם מורים והייתי מביאה לכם את כל זה לא הייתם חושבים שזה ילדותי או משהו ?
אז זה בסדר ? נגיד והייתם מורים והייתי מביאה לכם את כל זה לא הייתם חושבים שזה ילדותי או משהו ?
הייתי ממש שמחה לקבל את זה
לא ניראה לי כי גם אני עושה את זה הם לא אמורים לקבל בכלל אז זה שאת חושב\ת עליהם זה כבר מחמם את הלב
אני חושב שאת יכולה להביא להם כוס עם כמה ממתקים ולכתוב להם ברכה עם זה זה יהיה נחמד מסתם להביא כוס עם ממתקים
שואל השאלה:
רשמתי שאני מביאה להם מחברת עם עט שהזמנתי להם בעיצוב אישי עם השם שלהם ומשפט כלשהו וברכה ותמונה וכוס עם ממתקים ושוקולדין
רשמתי שאני מביאה להם מחברת עם עט שהזמנתי להם בעיצוב אישי עם השם שלהם ומשפט כלשהו וברכה ותמונה וכוס עם ממתקים ושוקולדין
לכבוד הסוף שנה אני אביא למורים שלי סטירה❤
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
חחח
באותו הנושא: