7 תשובות
לא זה מגניב מי לא אוהב ממתקים
לאא ממש לא
זה מגניב
נראלי ממתקים זו המתנה הכי שווה חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שאולי זה ילדותי אבל גם יש להם ילדים שזה סבבה , חשבנו אולי במקום הכוס עם הממתקים עציץ ריחני מה דעתכם ?
אני הייתי שמה להם חומר משלשל בשוקולד❤
אני חושב ששוקולד זה מתנה כיפית כזאת. בטח נתנו להן כבא מלא עצים
באותו הנושא: