4 תשובות
לדבר עם מישהו מבוגר
הכאב הפיזי בלב הוא מהלחץ.
תנשמי עמוק, תשתי מים, תאכלי משהו מתוק, תעשי אמבטיה או מקלחת ואל תחשבי יותר מדי על מה שמלחיץ אותך.
תדברי על איך שאת מרגישה עם מישהו קרוב, זה יעזור לך לשחרר את הלחץ
תנשמי עמוק, תשתי מים, תאכלי משהו מתוק, תעשי אמבטיה או מקלחת ואל תחשבי יותר מדי על מה שמלחיץ אותך.
תדברי על איך שאת מרגישה עם מישהו קרוב, זה יעזור לך לשחרר את הלחץ
לדבר על זה עם חברה קרובה או ההורים אבל את חייבת לדבר ולשחרר את העול הזה מעלייך
קוראים לזה מועקה, את צריכה לנשום אוויר ולפרוק תחושות עם מיהו קרוב אליך
באותו הנושא: