6 תשובות
לדעתי תביאי לה, יכול להיות שגם תשלימו
כן תביאי לה תצאי טובה
כן..
ומי אוכל ב1 בלילה לול.. ועוד כולם
תביאי לה ותתחילי לדבר איתה
פאקינג אחותך
ומי אוכל ב1 בלילה לול.. ועוד כולם
תביאי לה ותתחילי לדבר איתה
פאקינג אחותך
שואל השאלה:
^ben
חחח המשפחה שלי אוכלת בכל זמן אפשרי בערך
^ben
חחח המשפחה שלי אוכלת בכל זמן אפשרי בערך
אנונימית
וואלה אני הייתי מביא, נשמע שאת מתגעגעת אליה אם את רוצה להביא לה צלחת ותזכירי שאחות זה חברה לחיים , חברת אמת וחבל שהחברות ביניכם לפני שאתם אחיות תעורר כנראה ממשהו שהוא כנראה שולי.
בהצלחה ;) מקווה שתשלימו
בהצלחה ;) מקווה שתשלימו
תביאי לה אולי תשלימו
באותו הנושא: