6 תשובות
לדעתי תביאי לה, יכול להיות שגם תשלימו
כן תביאי לה תצאי טובה
כן..
ומי אוכל ב1 בלילה לול.. ועוד כולם

תביאי לה ותתחילי לדבר איתה
פאקינג אחותך
שואל השאלה:
^ben
חחח המשפחה שלי אוכלת בכל זמן אפשרי בערך
אנונימית
וואלה אני הייתי מביא, נשמע שאת מתגעגעת אליה אם את רוצה להביא לה צלחת ותזכירי שאחות זה חברה לחיים , חברת אמת וחבל שהחברות ביניכם לפני שאתם אחיות תעורר כנראה ממשהו שהוא כנראה שולי.
בהצלחה ;) מקווה שתשלימו
תביאי לה אולי תשלימו