4 תשובות
זה נוראי. פשוט עצוב שזה מה שהולך במדינה שלנו היום.
ואי אנשים מגעילים צריך לשים אותם דחוף בכלא גם אני לא הבנתי למה עדיין לא
איזה הזוי תקשיבו. זה לא אמיתי שהם מתנהגים ככה
אני גרה בבית שמש ומעצבן אותי שכותבים בית שמש ולא *רמת* בית שמש, יש הבדל גדול רמת בית שמש היא כמו עיר חרידית ליד בית שמש.
אני גרה בבית שמש ואני מתלבשת איך שבאלי בלי פחד..
ברמת בית שמש יש "חרידים" שהם כבר הבעיה
אני גרה בבית שמש ואני מתלבשת איך שבאלי בלי פחד..
ברמת בית שמש יש "חרידים" שהם כבר הבעיה
אנונימית
באותו הנושא: