תשובה אחת
מה שעזר לי בכל אופן זה להבין שזה כולה טסט. לא עברתי עוד שבוע יש לי חדש. בסוף כולם עוברים.
אם תגידי לעצמך שיש לך ביטחון יהיה לך ואת תראי שהגוף שלך יתנהג ככה לבד. הטסט פחות מפחיד ממבחן בבית ספר אפילו. תנסי להרגיש הכי בנוח כאילו את בשיעור רגיל