4 תשובות
תה זה מחמם את הגרון.. בגלל זה
הוא חם אז
שתי קולה זה בריא
תה מכיל כל מני צמחי מרפא טבעיים שעוזרים למגוון בעיות במערכת החיסונית
באותו הנושא: