5 תשובות
כמובן, תעבדי קשה בשביל זה ותצליחי :)
בהצלחה!!
בהצלחה!!
זה באמת שטויות הרוב זה עניין של הבנה
תחזרי על תמרורים בעיקר ובהצלחהה
תחזרי על תמרורים בעיקר ובהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולםם מחזיקה אצבעות מקווה לעבור
תודה לכולםם מחזיקה אצבעות מקווה לעבור
את יכולה גם ללמוד יום-יומיים לפני (כמו שאני עשיתי) ולעבור.
ברור..
אם תחרשי קצת
יש כאלה בכמה ימים או אפילו לא למדו והצליחו בזה
זה שטויות
בהצלחה!
אם תחרשי קצת
יש כאלה בכמה ימים או אפילו לא למדו והצליחו בזה
זה שטויות
בהצלחה!
באותו הנושא: