5 תשובות
כמובן, תעבדי קשה בשביל זה ותצליחי :)
בהצלחה!!
זה באמת שטויות הרוב זה עניין של הבנה
תחזרי על תמרורים בעיקר ובהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולםם מחזיקה אצבעות מקווה לעבור
את יכולה גם ללמוד יום-יומיים לפני (כמו שאני עשיתי) ולעבור.
ברור..
אם תחרשי קצת
יש כאלה בכמה ימים או אפילו לא למדו והצליחו בזה
זה שטויות
בהצלחה!
באותו הנושא: