5 תשובות
סיכוי גבוה.
אני עשיתי את זה, למדתי לבגרות בהיסטוריה מ 0 בעזרת המיקודית תוך 3 שבועות בקושי . קיבלתי 93.
אבל זה ללמוד כמו שצריך ולא לחפף
אני עשיתי את זה, למדתי לבגרות בהיסטוריה מ 0 בעזרת המיקודית תוך 3 שבועות בקושי . קיבלתי 93.
אבל זה ללמוד כמו שצריך ולא לחפף
סיכוי גדול
תלמדי כל יום ותעברי בציון מעולה
תלמדי כל יום ותעברי בציון מעולה
הבגרות המשודרתתת!
סיכוי טוב
זה לא כמו מתמטיקה שהכל מתבסס על הכל
זה חומר מסויים נקודתי שאת יכולה ללמוד כרגע
תאספי סיכומים. בהצלחה
זה לא כמו מתמטיקה שהכל מתבסס על הכל
זה חומר מסויים נקודתי שאת יכולה ללמוד כרגע
תאספי סיכומים. בהצלחה
אנונימית
אפשרי לחלוטין
במיוחד אם יש סיכומים טובים
במיוחד אם יש סיכומים טובים
באותו הנושא: