4 תשובות
לא מוריד בכלל
מציק
אתקן בהתחלה, אבל זה תלוי בתגובה לתיקון
אם אומרים סליחה ומשתדלים לא לחזור העל טוב
אם מתעצבנים עלי בגלל זה אני אכעס
לא מוריד אבל זה קצת מעצבן כזה
אנונימית
לא מוריד, אבל זה היה קצת מציק לי..